Son zamanlarda günde yaklaşık 30–40 tane SMS ve 10–20 tane arama alıyorum. Sürekli spam geliyor, bıktım artık. Bu SMS ve aramaları nasıl engelleyebilirim? Görünmesin, bildirim gelmesin, tamamen sessize alınsın yeter.