Sizin söylediğiniz kimse ticaret yapmasına geliyor hocam Burada ticaret yapan firmalar, profesyonel olarak işini yapan bireysel kişiler var. Siz kimseye önden ödeme yapmayınız dediğiniz zaman çok geniş bir alanı kapsar işini hakkıyla yapanada ayıp olur. Burada ticaret yapılırken dikkat edilmesi gereken, kişinin ticaret geçmişi ve aldığı yorumlarıdır. Bunlar baz alınarak ticaret yapılmakta. Şimdi işini yıllarca düzgün yapıp 1 ay reel hayatında sıkıntı olup işlerini aksattığında *********** konumuna düşmüş olmaz. Bu dediğiniz olayın önünün kesilmesi çok zor keşke herkes ticaretini düzgün yapsa Fakat ülkemiz liyakatsiz insanlarla dolu...

Keza buradaki firmalar, iş yapan insanlar her yazanın işini kabul edip yapsa sizce kaçtanesinden ödeme alabilir? 10 tane yapsa 2-3 kişiden anca hakkının karşılığını alır. Forum dışı ve içi çok mesaj geliyor. Buradaki firmalarda herkesin ticaret puanı düzgün olduğundan gelip 3-5 traderi olan veya üyeliği olmayan insanlarla direkt işini yapıp para beklemek ütopya