%10 ucuz olsun bizim olsun dolan**rılalım sorun yok diyorlar sonra mağdur oluyorlar.
Gerçek emeğimizin karşılığını talep ettiğimizde işi vermiyorlar. Sonrasında daha ucuza anlaşıp dolandırılıyorlar ve tekrar bize dönüyorlar. Ne yazık ki bu durumu son zamanlarda çok sık yaşamaya başladım.