Buraksosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba her şikayet konusu da bişeye rastlıyorum ödeme alınıyor mesajlara dönülüyor iade yapılmıyor yapılsa bile zar zor şikayet konusu adminler karışınca oluyor yani sizden tek istediğim ister kurumsal olsun ister birsuru ticareti olsun iş bitmeden ödeme yapmayın yaptırmayın sürekli karşılaşıyorum artık hayırlı geceler arkadaşlar
Bir de şu düşünce var sanırım insanlarda. Örneğin adam burdan 10.000 TL dolandırmış birini diyelim. Ban yesem ne olacak kafasında, zaten üye olmak eskisi kadar zor değil diye düşünüyor.