merhaba her şikayet konusu da bişeye rastlıyorum ödeme alınıyor mesajlara dönülüyor iade yapılmıyor yapılsa bile zar zor şikayet konusu adminler karışınca oluyor yani sizden tek istediğim ister kurumsal olsun ister birsuru ticareti olsun iş bitmeden ödeme yapmayın yaptırmayın sürekli karşılaşıyorum artık hayırlı geceler arkadaşlar