celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yeni kayıt oldum hocam. a4'ü 4 e bölüyorum normal kağıda a6 olarak basıyorum Bant ile yapıştırıyorum üzerine. (Trendyol expresste yapıyorum bunu) Yazılımıma entegre ettim daha gönderecek bir siparişim olmadı. Olursa böyle yapmayı düşünüyorum.
bir sorun olur mu diye araştırdınız mı?