Bende yeni kayıt oldum hocam. a4'ü 4 e bölüyorum normal kağıda a6 olarak basıyorum Bant ile yapıştırıyorum üzerine. (Trendyol expresste yapıyorum bunu) Yazılımıma entegre ettim daha gönderecek bir siparişim olmadı. Olursa böyle yapmayı düşünüyorum.