Hayırlı Akşamlar R10 Ailesi ;
arkadaşlar Aramızda Uzman Çavuş
olan Arkadaş Varmıdır Bir Kaç Sorum Olacak
Ben Askerliğimi Yapmadım Uzman ya da Uzöan Çavuş Olmak İstiyorum Böylr Bir Ekonomide
Askerliğimi Şuan Yapmamışım Direk Uzman Ya da Çavuş Olabiliyormuyum ?
Şimdiden Teşekkür Ederim 🙏🏻