Merhabalar . Hocam sık sık giderim KKTC’ye yakınlarım orada . Öncelikle şunu belirtmek isterim Tr ye göre şartları biraz ağır . Ulaşım yok denecek kadar seyrek , asgari ücret sanırım 40 bantlarında emin değilim , ev kiralarıda ona göre yüksek . Yemek konusu da pahalı haliyle . Dönemsel olarak sebze meyve fiyatları bura ile beraberlik gösterse de 12 ayın 7 ayı pahalı . Bir ara benzin ucuzdu ama ona da zam gelmiş burayla birebir . Araç ucuz . Zaten orada yaşarsanız ulaşım için aracınızın olması lazım . Kalifiye eleman konusunda sıkıntıları var . Usta kısmında eksiklik var bu da bir tadilat vs yaptırmanız gerektiğinde vakit alıyor .eğer öyle bir beceriniz varsa rahat edebilirsiniz . Malum yazlık yer olduğu için her evde klima var .. bu da faturalara yansıyor . 3-4k bandı bir elektrik ücreti düşünebilirsiniz . Son yıllarda su problemi çözüldü bir ara kadem kademe veriliyordu. Şöyle ki yerel restoranları buralara göre uygun . Izgara et komşuna daha kolay ulaşabiliyorsunuz . Telefon konusunda ucuz . Buraya göre %20-25 gibi bir fark var sanırım . İşiniz hazırsa ve kalacak yer bulabilirseniz denenebilir . Sanırım oradan talep oluştuurulması lazım yoksa 30 günlük bir turist kartıyla geziyorsunuz.