Konu
Diş ile ilgili bir soru
18-01-2026, 15:30:26
#7
eryylcn11
Platin üye
Ben de birkaç ay önce kanal tedavisi yaptırdım, hafif de olsa bir acı ve sancı var. Eğer işlem sonrası antibiyotik kullanmadıysanız, doktora söyleyip yazdırmanızı tavsiye ederim.