Hocam her şeyin yolunda olduğunu düşünüyorsanız itiraz edin.
Hesap sizin, absence ise eşinizin üzerine.
Daha önce bu tür bir olumsuzluk yaşamadıysanız sorun kalmaz.
İlk kez böyle birşey yaşıyoum, google çok dikkafalı o yüzden sonuç ihtimali bile görmüyorum