selamlar, sadece ads tarafında kullanılıp askı yemiş hesaplar mevcut. hesaplarda reklam dahi çıkmadan askı yediler. 2fa ekli. 5-6 aylık hesaplar. fiyat ne olur bilmiyorum. pm atabilirsiniz