Sirkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
X adlı(reklam olmasın) prop fon firmasını denemek istedim ve 100K’lık bir fon aldım. Riski %1 olarak belirledim, stoplu ilerliyorum. İlk günden 882$ kâr elde ettim. Hedefim 100K’yı 110K’ya çıkarmak ve ardından 2. aşamaya geçmek. Konuyu her gün güncelleyeceğim, bakalım süreç nasıl ilerleyecek
İlk sayfadaki mesajları okudum sadece direk yazayım dedim okuduğunu almadan boş boş yorum yapıyorlar. Fon bende almayı düşünüyorum ama 5k yada 10 k lık deneme amaçlı. Kolay gelsin.