X adlı(reklam olmasın) prop fon firmasını denemek istedim ve 100Klık bir fon aldım. Riski %1 olarak belirledim, stoplu ilerliyorum. İlk günden 882$ kâr elde ettim. Hedefim 100Kyı 110Kya çıkarmak ve ardından 2. aşamaya geçmek. Konuyu her gün güncelleyeceğim, bakalım süreç nasıl ilerleyecek
İlk sayfadaki mesajları okudum sadece direk yazayım dedim okuduğunu almadan boş boş yorum yapıyorlar. Fon bende almayı düşünüyorum ama 5k yada 10 k lık deneme amaçlı. Kolay gelsin.