birkaç ay önce bir arıza kaydı bile açtıramamıştım bu şirkete. şimdi ise konuyu daha da güncelliyorum.
biz gıbırnet diye bir şirketten geçiş yaptık. gıbır bize 530 tl fatura çıkarttı ve biz alternatiflere baktık.
milleni ilk 4-5 ay ucuz, sonra da 460 tl civarı fiyat verdi bize. her türlü daha ucuz diye kabul ettik. 4-5 ay geçti ve bize sundukları fiyat 670 liralara kadar yükseldi. aldığımız hız da 35 mbps.
her arayışımızda farklı fiyat verildi. 460 diye geldik 570-670 liralar söylendi.
şimdi fber e geçeceğiz, milleni modem dahil 35 mbps içi 740 lira diyor.
turkcell 100 mbps için 700 ve vodafone 100 mbps için 709 tl diyor.
ucuz diye geçtiğimiz millenicom'un 35 mbps hızlı fiber'i, en kurumsal markaların 100 mbps fiber'inden daha pahalı.
burada birçok arkadaş milleni'yi övdüğü için geçiş yaptık, sanırım piyasadaki en pahalı şirket bu oldu şu an. hepsine teşekkürler. şu an vodafone gibi firmalar bize ucuz geliyor artık...