ABD’deki bir müşterimden 370$ alacağım var, buradan bir arkadaşla bozum için anlaştık ama böyle bir hata almış gönderici kişi, resmi bana attı, şuan ödeme alamıyoruz saçma değil mi, nasıl alacağım ?