Artan yemekleri paket yaptırmakla cimriliğin ne ilgisi var anlayamadım. Şahsen, gittiğim restoranlarda öncesinde sorarım artan yemekleri atıyor musunuz yoksa hayvanlara vs. verme şeklinde değerlendiriyor musunuz. Eğer ziyan etmiyorlarsa bırakırım yoksa kesinlikle bırakmam paket yaptırırım. Hatta eşimin anne ve babasının bu konudaki diyaloğu aklıma geldi:
- Şu kadar yemek paket yaptırılır mı ayıp, uğraştırma adamları.
- Günah olacağına ayıp olsun.