Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle ki üstad konu karmaşık oldu sanırım. Artan yemeği alıyor ama evine goturmek için değil, biz başka bir yere geçtiğimizde onları çıkartıp yiyor, hak verirsiniz ki başka bir mekanda bunu yapmak hem mekana hem de yanınızda bulunan insanlara kabalık oluyor bana göre. Parası çok olanlar harcamayı sever, sevmez kendi tercihi ama davranış anlamında standart şeyler olmalı. Bana absürt geliyoruz cimrilik anlamına geliyor ne yazık ki.
Sabah sersemliği ile farklı anlamışım ben, cimri sizin arkadaşınız 😅😂