Omertrpll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu özelinde bana cimrilik gelmedi. Ülkemizde ne kadar absürt gözükse de yurtdışında artan yemekler paket yaptırılıp alınır ve garipsenmez. Tabi ben israf olmasın mantığıyla bakıyorum arkadaşınız sadece parasal anlamda davranıyorsa cimrilik ama yine de yaptığı çok iyi bişey bence, iaraf olmuyor en azından yiyecekler..
Şöyle ki üstad konu karmaşık oldu sanırım. Artan yemeği alıyor ama evine goturmek için değil, biz başka bir yere geçtiğimizde onları çıkartıp yiyor, hak verirsiniz ki başka bir mekanda bunu yapmak hem mekana hem de yanınızda bulunan insanlara kabalık oluyor bana göre. Parası çok olanlar harcamayı sever, sevmez kendi tercihi ama davranış anlamında standart şeyler olmalı. Bana absürt geliyoruz cimrilik anlamına geliyor ne yazık ki.