Bu konu özelinde bana cimrilik gelmedi. Ülkemizde ne kadar absürt gözükse de yurtdışında artan yemekler paket yaptırılıp alınır ve garipsenmez. Tabi ben israf olmasın mantığıyla bakıyorum arkadaşınız sadece parasal anlamda davranıyorsa cimrilik ama yine de yaptığı çok iyi bişey bence, iaraf olmuyor en azından yiyecekler..