Tasarruf değil bunun adı, cimrilik, açgözlülük. Tasarrufu ne zaman yaparsın? O hayalindeki pahalı araba yerine, normal, her ihtiyacını karşılayan normal araba alırsın, pahalı kol saati yerine uygun fiyatlı sağlam bi casio alırsın, italyan deri ayakkabı yerine tek sezonluk polo ayakkabı alırsın, ve insanların senin hakkında ne düşündüğü ile ilgilenmezsin.
Ama warren buffett gibi kendi çocuğuna bile borç vermek yerine bankadan kredi çekmesini istersen, bunun adı tasarruf ve tutumlu davranış değil, paraya tapmaktır.
Bende bundan bahsettim üstad, yorum adına teşekkür ediyorum.
Anladım ne kadar samimi bir arkadaşlığınız var bilemiyorum üstü kapalı konulara da çok detaylı yazamıyorum.
Şahsen ikiziyle bile anlaşamayan biriyim, kaldı ki eş dost arkadaş.
Tek bildiğim şey fesatın gemisi yürümez.
Konunun fesatlık ile alakası nedir dedim gene aynı yorum geldi hey Allahım 😅 neyse eyvallah yorum adına.