Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu fesatlık değil, eğer arkadaş iseniz kişiyi bazı yerlerde insan olarak nezaketen ve güzel bir üslup ile uyarabilirsiniz. Bazı durumlar tasarruf anlamında doğru iken bazı durumlar insanların sizi kınamasını sağlayabilir, hatta cimrilik boyutuna geçersiniz. Birikim yapmak ile cimrilik kısmında karıştırılan birçok durum var, buna istinaden konuyu açtım.
Anladım ne kadar samimi bir arkadaşlığınız var bilemiyorum üstü kapalı konulara da çok detaylı yazamıyorum.
Şahsen ikiziyle bile anlaşamayan biriyim, kaldı ki eş dost arkadaş.
Tek bildiğim şey fesatın gemisi yürümez.