Hocam nasıl bir karakterdir bilemiyorum ama tek bildiğim şey fesatın gemisi yürümez.
Konu fesatlık değil, eğer arkadaş iseniz kişiyi bazı yerlerde insan olarak nezaketen ve güzel bir üslup ile uyarabilirsiniz. Bazı durumlar tasarruf anlamında doğru iken bazı durumlar insanların sizi kınamasını sağlayabilir, hatta cimrilik boyutuna geçersiniz. Birikim yapmak ile cimrilik kısmında karıştırılan birçok durum var, buna istinaden konuyu açtım.