Günaydın arkadaşlar.
Keyifli hafta sonu diliyorum herkese.



Konu : Yakın bir arkadaşım attığı her adımın hesabını yapıyor, öyle ki beraber yemek yediğimizde artan yemekleri paket yaptırıyor ve biz gezerken mola verip tekrar yemeye devam ediyor 😅 böyle yapma ne gerek var durumun iyi dediğimde ise tasarruf yapıyorum, eve gidince akşam yemeği masrafı olmayacak diyor. Her neyse sözün özü bu tarz davranışlar sizce tasarruf mu cimrilik mi ? Etrafınızda buna benzer davranan insanlar görüyor musunuz ?