Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba,
Moderatörler gönüllülük esası ile çalışıyorlar. Herhangi bir başvuru durumu yoktur, üst yönetim kararı ile belirlenen kişilere teklif edilmektedir.
Personel anlamında soruyorsanız ihtiyaç halinde konu açılabilir.
Örnek: https://www.r10.net/off-topic/438152...-128640-a.html
İyi forumlar.