Merhaba,

Moderatörler gönüllülük esası ile çalışıyorlar. Herhangi bir başvuru durumu yoktur, üst yönetim kararı ile belirlenen kişilere teklif edilmektedir.

Personel anlamında soruyorsanız ihtiyaç halinde konu açılabilir. Örnek: https://www.r10.net/off-topic/438152...-128640-a.html

İyi forumlar.