Konu
R10 da çalışabilir miyim ?
17-01-2026, 02:22:57
#11
AFNaNTiK
Başvuru için alanlar dolu olarak biliyorum hocam, diğer taraflar gönüllülük esasına dayalı devam ediyor, zaten topu topu 3 - 4 çalışanı vardır, mailler, belirli departman vs.