ödeme takip sistemleri vs aşırı karışık ve anlaşılmıyor. Kar zarar takip etmesi çok zor bir panelleri var. Bende saçma bulduğum için kapatmıştım. 1 sene sonra yurt dışında kargoda kalan kargo geri iade gelmiş. Şirketi kapattım. Trendyol mağazayı donduruyor kapatmaya izin vermiyor dondurulmuş halde kalmıştı. İade kargo gelince ne değildir nedir diye paneli girince bende eksi bakiyeyi görüp ödemiştim. Çok saçma durumlar olabiliyor.