Geçenlerde biri temaya admin panel entegresi için birden fazla konu açmıştı. Fiyatımızı verdik, beğenmedi 3.000₺ en fazla verebilirim dedi. Aynı arkadaş o fiyat'a 3 arkadaş ile anlaşmış ama şikayetim-var konusunda 3 tane ayrı ayrı şikayeti var
Ne olursa olsun yazılımcılar vakit alabileceği birşeyi 1-2 bin'e yapmazlar arkadaşlar. Yapanlar ise ya d*landırıcı yada yapay zeka ile yapmaya çalışıp işi batırandır.
Gerçekten hakkıyla işini yapanlar hakkını talep eder.