komutu klasörün içinde çalıştırmanız lazım cd o klasöre gitmeye yarıyor. Ancak siz direkt yapıştırmışsınız cd den sonra dosyanın bulunduğu yolu yazın veya terminali klasörün içinde çalıştırın ardından install komutunu çalıştırın.
Klasör yolunu almayı bilmiyorsanız klasöre sağ tıklayın ardından "Klasörde yeni terminal" e tıklayın. Açılan ekranda komutları çalıştırın.
https://hizliresim.com/2unmisb
sh: electron: command not found
prensxeny@PrensXenys-MacBook-Pro OrbitClient-main %
biseyler oluyo hocam suanda

anlamadım yazılım indiriyor git yazılımı bakalım