7 yıl önce amazon ve trendyol bir de n11 hesabı açtık, ürünleri alıyorlar kullanıp geri gönderiyorlar. amazon zaten bakmıyor bile müşteri haklıdır diyor bitti, sürekli geri dönüşler olunca sıfırlar hep ikinci ele çıktı bırak kar oranlarını zararın dibine vurduk, biz de hesapları kapattık. kendi sitemizden satışa açtık kafamız rahat etti.

şimdi diyeceksiniz ki müşteri de haklı heee haklı haklı, neler gördük anlatsam roman olur. adam dedektörü alıyor arazide kullanıyor sarı bezle siliyor iade diyor, iade açıklaması beğenmedim, kullanmışsın bunu diyoruz yok sarı bezle temizledim diyor.

size de geçmiş olsun, rakamı yanlış yazmış olma ihtimalleri var umarım çözüm üretilerler.