appledeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadının beyanı esastır diye madde varken?
evliliğin 2 milyon ,zinanın 500 tl olduğu zamanda evlenilir mi ?
kolaylaştırmak yerine herşeyi zorlaştırdılar dolasıyla erkekler de evlenmiyor
Arkadaş çok haklı bir yorum yazmış.

Ama evliliği istememe sebepleri kadınlar yine. Yani sen evde adama huzur vermiyorsan neden mutlu olsun o adam. Kadınlar sütten çıkmış ak kaşık değil evin huzurunu sağlayan da kadındır.
Ben tavsiye eder miyim ben kesinlikler tavsiye EDİYORUM. Ne kadar tartışmalar vs. de olsa evlilik gerçekten güzel şey.