Kesinlikle haksızlık var. Bir arkadaş tek taraflı anlatıyorsun demiş ama bir üstte anlattım.
Ki dava kapandı. Ama peşinden bu borç çıktı. Muhasebe ile görüştüler. Hatta numara verdiler, hayır sesli değil yazılı görmek istiyorum, borcum nedir dedim.
Muhasebe ile görüştüler. Mağaza geçen hafta +5k da görünüyordu.
10k da ben ödedim ve dava kapandı.
5 günde ne olacak da tek taraflı anlatacağım.
550k borç yazınca camdan düşecek insanlar varken, ben kendimi yine de iyi ifade ediyorum bence.
Çıkar yolum yoksa evi satacağım 15 güne, icra koyulmadan. Avukata versem de icra gelecek, durdurulur mu bilmiyorum.
İcra niye gelsin sevgili kardeşim daha yeni görmüşsün ne olduğunu bilmiyorum diyorsun
İcra falan gelmez yazılı bir doküman gelmedi diyorsun
Muhasebe Departmanı ile konuş yaz ve bu ne diye öğren.