Arda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapan arkadaşa tekrardan editletip araya kendi ismini sıkıştırırsan hiç problem yok
hocam kullanmasıda bir şey değil izin alsa kullanabilir miyim diye benim bussines meta isimi geçen kısımı kırparak kullan derim ama arkadaş ne izin alıyor bide kendi adıymış gibi benim adımı kullanıyor ne güzel dünya