Allah başka dert vermesin.
Şikayet edebileceğiniz bir yer olması için kullandığınız giftin tescilinin size ait olması gerekiyor.
hocam forum içerisinde şikayet edeceğim zaten benden izin almadan benim parayla verip yaptırdığım bir şeyi kimse alıpta kullanamaz ve benim yıllardır kullandığım bussines meta adı geçiyor.