Denetimli serbestlik bürosuna gidip mazeret bildirmen gerekir. Normalde 1 yılda 3 imzaya kadar bir şey olmuyor ama senin mazeret bildirmen lazım.
Muhtemelen ihtar alırsın bundan sonra kaçırdığın ilk imzada cezanı kapalıda çekersin.