Neye göre borç cıkartıyorlar acaba anlamsız bir rakam, magaza açık kaldıda ürünleri yolmadınız diye ceza felan mı kesildi? şakası bir yana merdiven altı pavyon hesabı gibi olmuş kafalarına göre eklemişler ise.
Yok, bu güne kadar birkaç iptal olmuştur. O da müşteri özel ürün bilgisi yollamayı unuttu diyedir.
1 sipariş için bile kargoya gidiyorum yani. Yani 534 bin tl saçmalık.
Ama 15 güne ödemezsen icra başlatıyor. Evimi satayım desem, o zamana bloke ve icra koyuyor onu da yapamıyorum. Böyle bir olay olamaz...
5k 10k borç için neyim var neyim koy engel koyuluyor. Ee ben nasıl ödeyeyim bu belirsiz tutarları?