Geçmiş olsun, allah kurtarsın hocam ama neye göre borç cıkartıyorlar acaba anlamsız bir rakam, magaza açık kaldıda ürünleri yolmadınız diye ceza felan mı kesildi? şakası bir yana merdiven altı pavyon hesabı gibi olmuş kafalarına göre eklemişler ise.