Ben de 3 hafta önce mağazaları kapattım, geçen gün 7.000 küsür borç geldi ödedim.
Eğer sana olduğu gibi 500k civarı borç yazarlarsa başımı ağrıtır. Mağazalar eski patronumun da yine de başım ağırır.
Zaten bu trendyol resmen karadelik, ürünün tek satıcısı sen değilsen 5 kuruş kazandırmaz.