Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeyecekmisiniz hocam? Absürd bir rakam olmuş gerçekten
Öderim ama pay alacaksam...
Yani, yarım milyon... Ödemem böyle bir rakamın mantıklı bir yanı yok. Ödeme kısmında 'diğer' yazan yere eklemişler. Sebebi belirsiz.

Ek olarak arkadaşlar, bakiye +3 bin olmasına bakmayın. Icralık olunca ödemeleri bekletiyorlar. Her ödemede güncelleniyor. Kargo vs.kendi payına düşeni alıyor. Senin hakkını dava sonrası ödeyeceğiz diyor. Yoksa, haftalik 500 600 tl satışlı mağaza.