LOQ modeline bakabilirsin hocam. HX islemcili RTX4000 serisi cihazlarda anakart sorunu vardi ama bunda ic yapi farkli, henuz sikayet de gormedim forumlarda. Islemci guclu oldugu icin isinacaktir, under volt yapilabilir.
https://www.hepsiburada.com/lenovo-l...za=Hepsiburada