Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borcunu öde. Pardon arkadaşın borcunu ödesin
Borç bana ait olsa niye arkadaşım diyeyim kendimi söylerim? buradaki arkadaşlardan borç mu isteyeceğim de kendimi gizliyorum kardeşim