Mehmet şimşeğe şaşırmıyorum bunlara hiç eleştirmeden oy veren hala %30 kitlenin olmasına şaşırıyorum.
Bu halktan çok fazla bir beklentiniz olmasın.
Şebeke suyuna bir şey mi kattılar ne yaptılar çözemedim ben.