Burada açık arttırmayla kazandığım bir kasa için karşı tarafın zor durumda olmasını söylemesi sonucu ödemeyi gönderdim sonrasında karşı taraf parayı harcadığını öyle bir ürün olmadığını söyledi bende iyi niyetle 1 hafta içinde ödemeeceksen suç duyurusunda bulunacağım dedim oda elinden geleni yap dedi bende tüm delillerle savcılığa suç duyurusunda bulundum 2 sene gibi zaman sürsede paramı geri aldım ve nitelikli *********** niteliği taşıyor şuan gerçi 5yıl sonra siliniyor sanırım o arkadaş hala burada hakkını helal et falan düzeldim dedi ama ben hakkımı zerre helal etmiyorum. Velhasıl ödemeyi her türlü geri alabilirsiniz sadece kendinizi düzgün bir şekilde anlatın yeter.