işin çözümü basit ülkedeki kaçakçılığı bitirmek . ülkede özellikle de doğuda kaçak elektrik kullanımının , kaçak mal geçişinin haddi hesabı yok .

doğu düğünlerinde altınlar , milyon tl ler havada uçuşuyor adamlar bağıra bağıra ben kaçakçılık yapıyorum diyor daha onlara söz geçiremedikten sonra iş adamlarına tepki göstermenin bir anlamı yokki

en basit örnek , aylık 300 - 400 tl anca kazanabilen bir freelancerdan / youtuber dan kazandığı paranın kaynağını bugün olmasa da yarın sormasını gayet iyi biliyorsunuz ama sınırdan elini kolunu sallaya sallaya kaçak mal geçirene bir şey yapamıyorsunuz bu adalet mi?