Kadının beyanı esastır diye madde varken?
evliliğin 2 milyon ,zinanın 500 tl olduğu zamanda evlenilir mi ?
kolaylaştırmak yerine herşeyi zorlaştırdılar dolasıyla erkekler de evlenmiyor