starbucks bildiğim kadarıyla kupon şeklinde hediye dağıtmadı hocam son zamanlarda.
benim satıldığını gördüğüm kahve dünyası (küçük boy) ve espressolab (onun boyunu bilmiyorum) satılıyor kod şeklinde.

edit: şimdi kontrol ettim satış gruplarında espressonun piyasası 75tl, kahve dünyasınınki de 55-60₺ civarında gördüm.