Konu
FlatIcon istek | R10+
15-01-2026, 02:20:38
#1
Perturbado
Herkese iyi forumlar, rica etsem bu icon'u svg olarak iletebilir misiniz? Çok zor bir icon değil, Illustrator bilgim olmadığı için çizemedim, bilen biri 5 dk 'da çizebilir..
https://www.flaticon.com/free-icon/briefcase_639394