Aynı uygulamadan mı bahsediyoruz bilmiyorum ama raidcall kapandıktan sonra, yerine amerika menşeili veya rus menşeili bir kopyası çıkmıştı hatta 1 level rozeti kırmızı kalp yerine civciv di sanırım
ricecall malesef kullanmadım, bahsettiğim kopya program o mu maalesef onu da hatırlayamadım o yüzden net birşey söyleyemiyorum.
Tamamdır reis teşekkür ederim cansın