Güzel başlangıç, umarım funded olursunuz.
Yaklaşık 3-4 yıl önce çok fon patlattım, sonra güzel kazançlar bıraktı. Şimdi brokerla ile işlem yapıyorum.
Çok fazla yaptığım hatalardan birisi 4 günde funded olmaya çalışmak.
Bunu bir kaç hafta hatta 1 ay olarak belirleyince funded hesaplar gelmeye başladı.
Forumda bir çok kişi fon bilmediğinden olumsuz görüşte bulunmuş.
Eğer ilk fon alımınız ise 100k ise biraz büyük bir yatırım olmuş. İlk 10-25k Fon geçtikten sonra 100k daha uygun olur.
Fon bilmeyen arkadaşlar için açıklayım:
100k fon = 520$ - şuan ftmo indirimde normalde %20 daha pahalı.
1 günde %5 zararda fon patlar. -5000$
Toplam %10 zararda fon patlar. -10.000$
Fon patladığında kaybınız ilk başta fona ödediğiniz 520$ tutardır.
1. aşama - 100k fonu %10 artırmanız istenmekte = 110k $
2. aşama - 100k fonu %5 artırmanız istenmekte = 105k $
sonra funded olursunuz ve gerçek hesapla ticarete başlarsınız.
500$ kazanç elde ettiniz %80 olarak öderler yani 400$ - buna ek olarak ilk olarak fonu satın aldığınız 520$ tutarı da funded olduğunuz için geri alırsınız.