GL4D14TOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam seslendirme güzel fakat, anlattığı şey ile görselleri çok pekiştiremedim açıkçası.
Evet bende beğenmedim üzerinde çalışıyorum.