Merhabalar Avukat olanlara bir sorum olacak umarım net bir cevap alabilirim..
1 sene 8 ay 2018/251 esas alınarak mükerrir yapılıp 2022 yılında 1 yıl 10 ay ( içtimalı ) bir dosyam geldi ve cezaevine girdim şuan izindeyim, 3 ay yatma şartından dolayı çıkamıyorum buna hiç bir çözüm yolu yokmudur. Yaparım veya yaptırırım diyenler whatsapp numarasını pm olarak yollarsa sevinirim cuma günü izinim bitiyor MADDİ AÇIDAN SIKINTI YOKTUR, SÖZLEŞME İMZALANIR TAHLİYEMİ ALIRIM ÜCRETİNİ VERİRİM EVDE KELEPÇELİ İNFAZA BİLE RAZIYIM